Strony

piątek, 19 grudnia 2014

Silver christmas wreath/ Srebrny stroik bożonarodzeniowy


Remember my earlier note about christmas rouge wreath? I wrote that I was lucky and find some left coniferous twigs. Those twigs were enough much to do another christmas wreath. The rouge chritmas wreath I have made for myself. This one - silver christmas wreath went to my dear sister and now it's hanging on her door. 

/Pamiętacie moją wcześniejszą notkę o różowym stroiku bożonarodzeniowym? Pisałam, że miałam szczęście i znalazłam nieco porzuconych gałązek choinkowych.  Gałązek było na tyle dużo, że mogłam z nich zrobić kolejny bożonarodzeniowy stroik. Różowy stroik zrobiłam dla siebie. A ten - srebrny stroik powędrował do rąk mojej siostry, a teraz wisi na jej drzwiach.

If You liked it and wanna do the same You must have:

- styrofoam rim
-some coniferous twigs
- one green christmas bauble in bell shape
- 4 big silver cones (I have my own from the wood which I have painted by silver paint in spray)
- 3 little silver cones
- one dry piece of limon
-one dry red rose
- one silver-blue ribbon
- one red-green ribbon
- one hay star 
- two silver scorns (I have my own from the wood which I have painted by silver paint in spray)
- at least 2m of thin wire (I coloured mine into green colour using green paint in spray)
- one big silver bow
- three little silver christmas baubles 
- an equipment for hot gluing
- garden shears
 - some two sides sellotape to glue a christams wreath to the door 

/ Jeśli spodobała Wam się i chcecie zrobić taki sam, musicie mieć: 

- styropianową obręcz
- kilka gałązek choinkowych
- jedną zieloną bombkę w kształcie dzwonka
- 4 duże srebrne szyszki (ja swoje zebrałam w lesie i pomalowałam srebrną farbą w spray'u)
- 3 małe srebrne szyszki
- jeden plasterek suszonej limonki
- jedną suszoną czerwoną różę
- jedną srebrno-niebieską wstążkę
- jedną czerwono-zieloną wstążkę
- jedną słomianą gwiazdkę
- 2 srebrne żołędzie (ja swoje zebrałam w lesie i pomalowałam srebrną farbą w spray'u)
- przynajmniej 2 metry cienkiego drucika (ja swój pomalowałam na zielono farbą w spray'u)
-  jedną dużą srebrną kokardę
- trzy małe srebrne bombeczki
- pistolet do klejenia na gorąco
- sekator
- dwustronną taśmę do klejenia



First step is to cut some coniferous twigs and coil them around the styrofoam rim using thin wire. You must do it in both sides of styrofoam rim because if not, there will be some seen spaces from one side which wown't look good. After that, You must take an equipment for hot gluing and wait until it's really hot.


/Pierwszy krok to przycięcie kilku gałązek choinkowych i owinięcie ich dookoła styropianowej obręczy, przy pomocy cienkiego drucika. Musicie to zrobić z obu stron obręczy, bo jeśli nie, to będziecie mieć widoczne puste miejsca, które nie będą wyglądały zbyt dobrze.  Następnie musicie wziąć pistolet do klejenia na gorąco i poczekać aż się dobrze nagrzeje.




The next step is to lubricate silver cones by hot glue and glue it to the wreath. You must do the same thing with other decorations like christmas baubles, red rose, limon etc. 

/Następny krok to posmarowanie srebrnych szyszek gorącym klejem i przyklejenie ich do stroika. Musicie zrobić dokładnie to samo z pozostałymi dekoracjami jak bombki, czerwona róża, limonka itp.




In the end you have to hang green bell on the red-green ribbon (from which You must do a bow) and glue it (using hot glue) to the wreath. Now You just have to glue Your Silver Christmas Wreath to Your door using two-sides sellotape and You can enjoy Your new christmas decoration! 

/Na koniec powinniście powiesić zielony dzwonek na czerwono-zielonej wstążce (z której musicie zrobić kokardkę) i przykleić ją stroika. Teraz zostaje Wam już tylko przykleić Wasz Srenbrny Stroik Bożonarodzeniowy do Waszych drzwi, używając taśmy dwustronnej i już możecie się cieszyć Waszą nową świąteczną dekoracją!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz